Det har aldri vært viktigere å handle lokalt og støtte norsk industri.
Gjennom konseptet Trykt i Norge står vi sammen for å formidle fordelene ved å kjøpe grafiske tjenester av lokale leverandører. Målet er å spise litt av de fire milliardene som går til importerte trykkeritjenester hvert år.
Som medlem kan du tilby kundene dine å merke produktene sine med Trykt i Norge-logoen, og dermed vise at de har gitt et verdifullt bidrag til lokalt næringsliv.
2020 ble et suksessår for konseptet, med medlemsrekord og en samarbeidsavtale med Mediebedriftenes Landsforening. «Det er mange år siden vi har hatt en slik medlemsøkning, men det er plass til mange flere», sier Jøran Aulin-Jansson, styreleder i Grafisk Bransjeforening. Vil du føye deg inn i rekken av over 100 medlemmer i Trykt i Norge små og store grafiske bedrifter, som Amedia Trykk og Polaris Trykk? Les videre for å se hva vi kan tilby.
Medlemsfordeler
- Du viser at produktene dine er kortreiste
- Du bidrar til å verne om den norske trykkeribransjen
- Du viser at du tar kvalitet og kundeservice på alvor
- Du synliggjør fordelene ved å velge godt, norsk håndverk
- Du viser at kortreiste produkter er bedre for miljøet
- Du får ferdig markedsmateriell til fri bruk i egne kanaler
Slik melder du deg inn
Som medlem av Grafisk Bransjeforening får du utdelt et unikt Trykt i Norge-merke med lisensnummer. Du kan merke alle produktene dine med logoen (så fremt kundene ønsker det, selvsagt), bruke den på nettsiden og i sosiale medier. Vi oppfordrer til å bruke merket så ofte som mulig, slik at vi får spredd det glade budskap.
Markedsmateriell finner du her. Ønsker du å få tilsendt trykkoriginaler og lisensnummer eller inngå en avtale om bruk av Trykt i Norge-merket uten å bli medlem av Grafisk Bransjeforening? Ta kontakt med bransjesjef Kari Rømcke tlf: 415 06 657 / kari.romcke@norskindustri.no.